جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

قالیشویی خوب

۳ بازديد

 فرش

فرش شما روز به روز برای شما سخت کار می کند. با گذشت زمان، کثیفی و لکه اجتناب ناپذیر است و می تواند فرش شما را فرسوده و کدر جلوه دهد. شما باید یک شرکت قالیشویی قابل اعتماد را استخدام کنید تا فرش شما را به طور کامل تمیز کند تا جان دوباره به آن ببخشد. این مقاله را بخوانید تا دریابید که چگونه شرکت مناسب برای این کار را پیدا کنید.

 

شرکت هایی که قالیشویی را انجام می دهند معمولاً یک فوت مربع شارژ می کنند. برای اینکه مطمئن شوید بیش از آنچه باید پرداخت نمی کنید، منطقه ای را که قصد دارید تمیز کنید را از قبل اندازه بگیرید. اگر رقم ذکر شده بسیار بیشتر از چیزی است که انتظار داشتید، احتمالاً با یک شرکت مشکوک سر و کار دارید.

 

هر آنچه در مورد قالیشویی می خوانید را باور نکنید. بسیاری از شرکت ها در تبلیغات خود معاملات بسیار خوبی ارائه می دهند، اما شما در بیشتر موارد آنچه را که انتظار دارید دریافت نمی کنید. قبل از اینکه بخواهید به خدمت شما بیایند، حتماً سؤالات سخت بپرسید. به احتمال زیاد این قیمت ها فقط برای استفاده از آب است.

 

برای جلوگیری از بازگشت بوی بد فرش خود را پس از تمیز کردن آن مرطوب نگه ندارید. می توانید از یک سشوار یا پنکه برای خشک کردن سریع ناحیه ای که به تازگی تمیز کرده اید استفاده کنید، یا اگر هوا به اندازه کافی گرم است، پنجره ها را باز کنید. قبل از بستن پنجره ها یا خاموش کردن فن ها از خشک شدن کامل فرش اطمینان حاصل کنید.

 

هنگامی که برای تمیز کردن فرش تماس می گیرید، یک قیمت خدمات کامل بخواهید. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند بر اساس حداقل خدمات، قیمتی را به شما بدهند تا بتوانند پای خود را در خانه بگذارند. متأسفانه، اگر این نکته را رعایت نکنید، قبل از اینکه بفهمید واقعاً چه هزینه‌هایی دارد، یک روز مرخصی گرفته‌اید.

 

یک قالیشویی پیدا کنید که به شما احساس راحتی کند. شما باید از اولین نقل قول تا آخرین صورت حساب خوشحال باشید. یک قالیشویی مطمئن اطمینان حاصل می کند که شما از خدمات ارائه شده راضی هستید و حتی به شما پیشنهاد می دهد در صورت نارضایتی پول خود را پس بگیرید.

 

قبل از اینکه بخواهید آنها را استخدام کنید، اطمینان حاصل کنید که مراجع هر شرکت قالیشویی را بررسی کنید. اجازه ندهید قیمت های ارزان شما را نسبت به واقعیت ها کور کند. از مراجع بخواهید و با تک تک آنها تماس بگیرید. شما نمی خواهید منابع را نادیده بگیرید و در نهایت با یک مشکل واقعی روبرو شوید.

 

بهترین راه برای یافتن یک شرکت عالی برای استفاده، مشاوره گرفتن از دوستان و خانواده است. به احتمال زیاد شخصی که می شناسید فرش دارد و در گذشته مجبور شده بود آنها را تمیز کند. وقتی می توانید از افرادی که به آنها اعتماد دارید مشاوره بگیرید، می دانید که می توانید به توصیه های آنها نیز اعتماد کنید.

 

با افرادی که قبلا از یک شرکت نظافتی استفاده کرده اند صحبت کنید. پزشکان، کارمندان فروشگاه و هر کس دیگری که با او در تماس هستید ممکن است بتواند به شما مشاوره دهد. توصیه آنها به اندازه یک عضو خانواده یا دوست قابل اعتماد نخواهد بود.

 

از قبل دریابید که هنگام استخدام خدمات قالیشویی دقیقاً شامل چه خدماتی می شود. برخی از پیمانکاران نظافت قیمت تیزر ارائه می دهند، اما سپس سعی کنید برای خدماتی که فکر می کنید بخشی از بسته اصلی است، هزینه بیشتری دریافت کنید. اجازه ندهید آنها از این موضوع فرار کنند. از قبل از آنها بپرسید که شامل چه مواردی می شود تا از یک صورت حساب هنگفت جلوگیری کنید.

 

سعی کنید شرکتی را پیدا کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید تا در خانه خود تنها بگذارید. اگر بتوانید در حین کار خانه را ترک کنید، برای شما و آنها آسانتر خواهد بود. شما نمی خواهید روی فرش های خیس راه بروید و آنها نمی خواهند مجبور شوند از شما بخواهند کاری را که انجام می دهید متوقف کنید تا بتوانند وارد اتاقی شوند که در آن هستید.

 

هرگز ناحیه ای را که تحت تأثیر کثیفی یا ریخته شدن است مالش ندهید. این کار فقط باعث می شود لکه عمیق تر به فرش برود و همچنین ممکن است باعث پخش شدن آن شود. برای بهترین نتیجه، ناحیه مورد نظر را با پنبه پاک کنید. اگر با گل یا کثیفی سروکار دارید، سعی کنید از زیر آوار کار کنید تا مشکل بزرگتری ایجاد نشود.

 اگر به دنبال قالیشویی خوب میگردید حتما یه سر به سایت برتر تهران بزنید.

اگر بوی حیوانات خانگی مشکل ساز است، پس یک پیمانکار قالیشویی را پیدا کنید که به عنوان بخشی از خدمات خود یک خوشبوکننده ارائه می دهد. خوشبو کننده چیزی است که هنگام تمیز کردن فرش از آن استفاده می کنید و بوهایی را که پاک کننده از آنها مراقبت نمی کند، می پوشاند. پس از اتمام این فرآیند می توانید خانه ای با بوی تازه داشته باشید.

 

یک قالیشویی برای یک اتاق استخدام کنید. به جای استفاده از یک قالیشویی برای تمیز کردن کل خانه، از یک فضا شروع کنید. به این ترتیب پول کمتری خرج خواهید کرد. همچنین خواهید دید که کار آنها چگونه است. اگر آنها خوب عمل کردند، می توانید دوباره آنها را برای تمیز کردن فرش های دیگر خود استخدام کنید.

 

قبل از روز قالیشویی قیمت بگیرید. شما می خواهید شخصی را به خانه شما بیاورید و به آنچه که قرار است تمیز کند نگاهی بیندازید. مطمئن شوید که این نقل قول شامل همه چیز است. اگر قیمت آنقدر خوب باشد که درست نباشد، احتمالاً همینطور است.

 

زمانی که برای خیس کردن لکه ای کار می کنید خلاق باشید. اگر قبلاً سعی کرده اید از دستمال کاغذی استفاده کنید، اما نقطه هنوز مرطوب است، می توانید سعی کنید یک شبه از فشار استفاده کنید تا لکه بیشتری از بین برود. فقط یک ماده جاذب را روی محل قرار دهید و کتاب ها را روی آن قرار دهید. این اطمینان حاصل می کند که شما به بهترین شکل ممکن دست خواهید یافت.

 

هنگام بررسی مراجع، نقطه خالی بپرسید که آیا آنها با هر کسی که در شرکت کار می کند مرتبط هستند یا خیر. در حالی که آنها ممکن است از شرکت برای تمیز کردن فرش‌های خود استفاده کرده باشند، اما وقتی مادر مالک هستند، از نتایج بد صحبت نمی‌کنند. به مراجع خانوادگی اعتماد نکنید مگر اینکه از بستگان خود شما باشند!

 فرش

بسیاری از مشاغل قالیشویی در بازار وجود دارد و همه آنها کار خوبی برای شما ندارند. این به شما بستگی دارد که تحقیقات خود را انجام دهید و شرکتی را انتخاب کنید که برای این کار واجد شرایط است. از نکات این مقاله برای کمک به تصمیم گیری استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.